sobota 26. listopadu 2016

Nejlepší vánoční dárek

Vánoce 2006



Nejlepší dárek  nebyl vymodlený kočárek pro panenku. Přišel příliš pozdě, už jsem si na něj připadala velká a posléze v něm spával kocour Matěj. Ani perlový náhrdelník a náramek (skrývalo se za ním špatné svědomí dárce), ale něco úplně jiného.

Toto je jediná fotografie, kterou jsem našla. Myslím, že i když zcela nekvalitní, docela dobře vyjadřuje moji euforii...

Miluju Jamese Bonda. Již léta. Ne každá jeho filmová podoba se mi úplně zamlouvá, ale miluju ho. Můj muž ho nemiloval, ale přesto jsem  k vánocům dostala stříbrný kufřík plný DVD, byla to jakási limitovaná edice, pekelně drahá. Psal se rok 2006 a o youtube a stahování filmů se mi ani nezdálo...
Ačkoliv Petrovi musel ten dárek připadat dětinský a nehorázně předražený, přesto mě čekal pod stromečkem. A já  měla ohromnou radost. Z obsahu dárku, ale hlavně z toho, že můj muž ví, co se mi líbí a chce neě potěšit. A taky proto, že to bylo překvapení. Vůbec jsem totiž netušila, co dostanu. Jo, jsem trochu dětinská, vím... Ale tu euforii svátečního večera spojenou s vzájemnou láskou cítím dodnes.



A o tom jsou pro mě vánoce. O lásce. Udělat tomu druhému radost. Potěšit ho i když si sama myslím, že má hrozný vkus a žádnou novou zbytečnou pitomost nepotřebuje...


 Přeju Vám krásné vánoce 2016!
 
 
Děkuji, že mě čtete. Vaše Helena Hardenová

2 komentáře:

  1. Je mi úzko. Nádherně si to napsala. K tomu není co dodat.
    <3 Jája

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Jáji. A vůbec nejlepší dárek jsem od muže dostala k 35tinám... Lego Pirátskou loď. Měla jsem z ní hroznou radost. Jo, život takovej je. Někdy krásnej a někdy smutnej. Měj se nádherně! Helena

    OdpovědětVymazat